2 Ocak 2013 Çarşamba

Enez

      19 Ekim 2010

Enez dalmayı sevdiğim yerlerden biri, bugüne kadar da beni pek fazla eliboş yollamamıştır. Eşimle beraber gittiğimiz merada levrekler ve kefaller ile dolu 2 saatlik güzel bir dalış yaptım. Rüzgar az denecek kadar az su sıcaklığı ise oldukça iyi durumdaydı.Arabayı park ettiğimiz yerden dalacağım noktaya kum üzerinde yürümek oldukça yorucu olsada suya girdikten sonra girdiğim atmosfer tüm yorgunluğumu unutmamı sağlamıştı


Suya ilk girişimle beraber hareketlilik kendini belli etmişti, etrafımda koşuşturan kefal sürüleri ve peşlerine takılan levrekler heyecanımı artırmıştı. Yerimi alarak beklemeye başladım. Görüş 2 metre kadardı. yanımda 100 lük tüfeğim  olduğu için keşke daha kısa bir tüfek alsaydım diye düşünmeden edemedim.








Ancak yinede güzel bir av yaptım. Avladığım miktarın yeterli olduğunu anladığımda sudan çıktım ve beni bekleyen eşimle ateş başında şarap eşliğinde sucuk keyfi ile günü sonlandırdım




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder